Poszukujemy: Sekretarka / Asystentka Zarządu
oferta pracy
Praca na pełny etat w siedzibie naszej firmy w Kielcach.
Jeśli masz doświadczenie na tym stanowisku i chcesz rozwijać swoją karierę, dołącz do zespołu Aluco System! 👍
Jesteśmy kielecką firmą z branży budowlanej. Specjalizujemy się w produkcji i dostarczaniu świetlików dachowych, systemów oddymiania oraz ślusarki aluminiowej.
Stanowisko: Sekretarka / Asystentka Zarządu
Lokalizacja: ul. Pańska 84, Kielce
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wymiar godzin: Pełny etat
Zakres obowiązków
- Prowadzenie sekretariatu, biura i spraw administracyjno – organizacyjnych,
- Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami Spółki w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji,
- Organizacja wyjazdów zagranicznych dla zarządu spółki (rezerwacja samolotów, hoteli, itp.)
- Prowadzenie spraw kadrowych.
Wymagania
- Sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office (PowerPoint, Word, Excel, Outlook),
- Znajomość języka angielskiego, umożliwiająca komunikację z różnymi instytucjami zagranicznymi,
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność i otwartość w relacjach z innymi.
- Bardzo dobra organizacji pracy,
- Dyspozycyjność i odporność na stres,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy,
- Udział w ciekawych przedsięwzięciach (targi, eventy itp.),
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.
Aplikuj
Dołącz do nas
Prześlij swoje zgłoszenie wraz z CV na adres: sekeretariat@aluco.com.pl
Byadmin
17 marca 2023
Aktualności
Comments are closed.